Digitāla zīmola
nosaukuma radīšana

Izmanto praksē pārbaudītas metodes, lai īsā laikā radītu digitāla produkta nosaukumu. Carify, Foodly vai Professionalwatchtrademarket.com sākumā var šķist ideāli nosaukumi, tomēr viss var mainīties tad, kad pienāks laiks domāt par mārketingu.
We can proudly say that the full cycle of website development and digital marketing campaigns are done in-house. From content architecture, design, animations and 3D renders to the final line of code. From planning to execution to evaluation - no step is less important.

2h darbnīca + 2h darbnīca + 2h darbnīca:

Mēs apvienojam produkta pozicionējuma definēšanas metodoloģiju no bijušā Netflix produkta viceprezidenta ar zīmola nosaukuma ģenerēšanas pieeju no Red Antler – Silikona ielejas iecienītākās zīmolvedības āģentūras. Rezultātu validējam izmantojot mūsu pieredzi un zināšanas par digitālo mārketingu.

Pozicionējuma darbnīcas rezultāts palīdz zīmola vārda ģenerēšanas procesā, kā arī ļauj izfiltrēt produktam atbikstošākos nosaukuma variantus..

Kā tas notiek:


  • Process sastāv no 3 posmiem – pozicionējuma darbnīcas, ģenerēšanas darbnīcas, izvēles un filtrēšanas darbnīcas.
  • Mūsu speciālisti strādās plecu pie pleca ar jūsu komandu 6 cilvēku sastāvā. Kopā mēs no sākotnēji radītiem 90 variantiem nonāksim līdz 5 konkrētiem nosaukumiem.
  • Rezultātā iegūsiet visu darbnīcas laikā radīto materiālu un mūsu slēdzienu par 5 fināla nosaukumu potenciālu digitālajā mārketingā.

Cena: €3500

Ready to improve your business?
Send us an email to reserve
your next workshop:

marcis@cube.lv

meet
Our trainers

Explore more workshops